Terug naar boven

CRM pakket

Professioneel beheer van uw kantoor

In de loop der jaren heeft het CRM pakket een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Recentelijk is een belangrijke conversie afgerond, namelijk het omzetten van het hele platform naar moderne cloud technologie. Nu dit grote project is afgerond is Goes & Roos helemaal klaar voor de toekomst.

Met de input van klanten en door goed naar hen te luisteren is Goes & Roos continu bezig met het uitbreiden en perfectioneren van het CRM pakket. Uiteraard staat ook de techniek niet stil en is Goes & Roos voortdurend bezig nieuwe technieken toe te passen.

De ontwikkelaars houden constant de laatste ontwikkelingen op ICT gebied in de gaten en implementeren de nieuwste trends en technieken. Dit komt de dienstverlening en service van makelaars naar hun klanten toe ten goede.

Eenvoudig in gebruik

Universele werking door het hele systeem

De basiswerking voor alle modules van het systeem is gelijk, waardoor het eenvoudig in gebruik is. Voor alle onderdelen van het systeem zijn bovendien instructievideo's beschikbaar.

Heeft u toch behoefte heeft aan extra begeleiding of uitleg? Dan komt er iemand van Goes & Roos bij u op kantoor langs. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Branches en disciplines

Van alle markten thuis

Goes & Roos is gecertificeerd partner van brancheorganisaties NVM (TIARA) en VBO (Atrium). Maar ook als u geen lid bent van deze organisaties kunt u gebruik maken van het CRM pakket.

De modules zijn geschikt voor agrarisch-, bedrijfs- en uiteraard particulier O.G. Voor nieuwbouw heeft Goes & Roos een module met koppeling naar de Gateway Nieuwbouw.

Uitwisseling

Eenvoudig en overzichtelijk

Enkele voordelen van onze uitwisseling:

  • Zoeken en filteren werkt snel via de kaart
  • Eenvoudig filteren via de standaard filterbalk
  • Zoeken op gemeentes, wijken en buurten
  • Voorgedefinieerde werkgebieden aanmaken
  • Ingezoomd en uitgetekend werkgebied op de kaart
  • Aanvullen van plaats, wijk, buurt en straat
  • Met 1 optie zoeken in actueel/gearchiveerd aanbod
  • Met 1 optie zoeken in Nederland en uw werkgebied

Taken en Agenda

Ook mobiel beschikbaar

Naast de gebruikelijke opties is de agendamodule helemaal op maat gemaakt voor de makelaardij. De afspraken worden intern gekoppeld aan een object en/of relatie (dossiervorming). U kunt altijd alles wat er gebeurd is bij een object makkelijk terugvinden.

Uiteraard is deze module ook mobiel beschikbaar zodat u na een afspraak bijvoorbeeld de resultaten kunt registreren.

Correspondentie

Brieven genereren, mailen of uitprinten

Alle beschikbare relatie- en objectgegevens worden op basis van vaste sjablonen automatisch in de correspondentie verwerkt. Bijv. in taxatierapporten, aktes of gewoon een mail of SMS. Alle gevoerde correspondentie wordt opgeslagen bij de relatie of in het digitale dossier van een object. Zo kunt u altijd terugvinden wat er wanneer gecorrespondeerd is.

Facturatie/kostenmodule

Eenvoudig facturen maken

Binnen het systeem kunt u alle kosten registreren die u voor een klant maakt. Vanuit deze kostenmodule kunt u eenvoudig een factuur maken voor een klant om deze te printen of te mailen. Uiteraard kunt u de factuurstatus bijhouden en alles in uw eigen stijl instellen.

Mailverwerking

Makkelijk mails genereren en koppelen

Vanuit het systeem kunt u met de correspondentiemodule via vaste sjablonen eenvoudig mail genereren en versturen. Deze mail wordt intern gekoppeld aan een object en/of relatie.

Daarnaast is het binnenkort mogelijk inkomende mail te koppelen aan een dossier. Zowel verstuurde als inkomende mail wordt dan gekoppeld aan het digitale dossier.

Mobiel platform

Alle info 'on the road' beschikbaar

Vrijwel alle modules zijn ook via uw smartphone en tablet beschikbaar. Niet 'gewoon' een website, maar op maat gemaakt voor het mobiele platform.

Voor uw bezichtiging nog even alle details van een woning bekijken? Digitaal een opnameformulier invullen en op kantoor uitwerken? Het resultaat van een afspraak invullen?

Het kan allemaal met het mobiele platform.

Dossiervorming

Alle gegevens overzichtelijk in beeld

Tijdens een verkoopproces gebeurt er van alles: afspraken, bezichtigingen, telefoonverkeer, correspondentie, mail etc. Alle gegevens worden overzichtelijk in een digitaal dossier opgeslagen, zodat u precies kunt zien wanneer er wat gebeurd is met een object of relatie. En bepaalde gedeeltes hiervan kunt u openbaar maken voor uw klant middels het klantendossier.

VoIP-telefonie

Makkelijk bellen en gebeld worden

Dankzij de VoIP-module die Goes & Roos samen met Raffel Internet heeft ontwikkeld, is het mogelijk uw telefoonverkeer direct te koppelen aan het systeem. U kunt overal in het systeem op een telefoonnummer klikken en er wordt direct gebeld en zodra de telefoon gaat verschijnt het dossier met alle gegevens van de betreffende relatie.

Via het logboek kunt u verslag doen van het betreffende telefoongesprek wat u later weer eenvoudig terug kunt vinden in het digitale dossier.